Spletno mesto uporablja piškotke za pravilno delovanje spletne strani in izboljšanje vaših izkušenj. Več informacij najdete v Politiki o piškotkih .
Upravljanje družbenih omrežij
Zakaj se odločiti za tečaj upravljanja družbenih omrežij?
Naš tečaj upravljanja družbenih omrežij je idealna priložnost za vse, ki želijo razumeti temelje marketinga, uporabe družbenih omrežij v poslovnem kontekstu ter osvojiti znanje o različnih platformah in njihovih trendih. Skozi naš program se boste naučili strategij za povečanje dosega, razumeli metrike in analitiko ter se usposobili za ustvarjanje učinkovitih vsebin, kot so besedila, fotografije in videoposnetki. Naš cilj je zagotoviti praktično usposabljanje, ki vam bo omogočilo uporabo pridobljenega znanja v realnih poslovnih situacijah.
Program tečaja
MODUL 1: MARKETING IN DRUŽBENA OMREŽJA – 3 ure
- Osnove marketinga (Opredelitev trženja, Izdelek/storitev, Trženjska strategija, Trženjski splet, Kupci in nakupno odločanje, Dejavniki odločanja, Pozicioniranje, Odnosi s kupci, Izdelek, celotna korist in ravni izdelka/storitve, Blagovna znamka, Tržno komuniciranje in TK splet, Trženjski cilji in izvedba)
- Umestitev družbenih omrežij v podjetje in organizacijo (Razvoj in trenutna slika celotne krajine družbenih omrežij, Primernost posamezne platforme za določene trženjske cilje in aktivnosti, Potrebni pogoji za učinkovito umestitev družbenih omrežij v trženjske aktivnosti organizacije)
MODUL 2: PLATFORME DRUŽBENIH OMREŽIJ – 15 ur
Facebook, YouTube, Instagram, Linkedin, Twitter, TikTok
- Struktura in trendi uporabnikov
- Vsebine in formati
- Pravila in omejitve
- Vzpostavitev profila in taktike organske rasti
- Taktike povečevanja dosega – povezovanje, re-postanje, oglaševanje (s predpostavko relevantnih sledilcev, ne rasti za vsako ceno)
- Oglaševanje – možnosti, ciljanje, cilji in taktike
- Metrika in analitika – orodja, zanesljivost, uporaba in interpretacija
- Primeri dobre prakse za uresničevanje trženjskih ciljev
MODUL 3: STRATEGIJE IN IZVEDBA – 3 ure
- Strategije in izvedba (Elementi strategije – notranje in zunanje okolje, trženjski cilji, razpoložljivi viri, Možne strategije (po platformah))
MODUL 4: ZAGOTAVLJANJE IN PRIPRAVA VSEBIN – 3 ure
- Copywriting, Osnove fotografije in videa za družbena omrežja (Story telling, Pravila dobre fotografije/videa/nagovora na splošno in na družbenih omrežjih, Produkcijski pripomočki in usmeritve)
MODUL 5: IZDELEK
- Priprava praktičnega pisnega izdelka poteka ves čas izobraževanja. Namen modula je aplikacija pridobljenih znanj na konkretno ali hipotetično situacijo in pridobivanje izkušenj v uporabi prikazanih konceptov.
Tečaji za
Študente in dijake in osnovnošolce
Tečaji za
Neštudente
Tečaji za
Poslovne stranke