Spletno mesto uporablja piškotke za pravilno delovanje spletne strani in izboljšanje vaših izkušenj. Več informacij najdete v Politiki o piškotkih .
Digitalno oglaševanje
Zakaj se odločiti za tečaj Digitalno oglaševanje?
Vstopite v svet digitalnega oglaševanja z našim tečajem Digitalno oglaševanje, ki vam prinaša edinstveno priložnost za raziskovanje in pridobivanje novih znanj. Naši strokovno oblikovani moduli vključujejo vse, kar potrebujete za razumevanje digitalnega oglaševanja in njegovega vpliva v današnjem digitalnem svetu. Ne glede na vaše predhodno znanje ali izkušnje, boste našli tečaj, ki vam bo nudil vse potrebno za uspeh.
Pridružite se nam in odkrijte nove možnosti ter spretnosti, ki vam bodo omogočile izstopanje in uspeh v digitalnem oglaševalskem svetu!
Program tečaja
MODUL 1: UVOD V DIGITALNO OGLAŠEVANJE – 2 uri
Umestitev digitalnega oglaševanja v podjetje in organizacijo, razvoj in trenutna slika celotne krajine digitalnega oglaševanja, primernost posamezne platforme za določene trženjske cilje in aktivnosti, potrebni pogoji za učinkovito umestitev digitalnega oglaševanja v trženjske aktivnosti organizacije.
MODUL 2: UVOD V GOOGLE OGLAŠEVANJE – 2 uri
Primernost uporabe Google oglaševanja, definiranje možnosti oglaševanja, možnosti ciljanja občinstva, struktura oglaševalske kampanje, razumevanje ključnih izrazov in metrik.
MODUL 3: ISKALNO OGLAŠEVANJE (Google Search) – 2 uri
Primernost uporabe iskalnega oglaševanja in njegov doprinos, definiranje možnosti oglaševanja, doseganje ciljnega občinstva, oblikovanje vsebine, spremljanje rezultatov in optimizacija, postavljanje oglaševalske kampanje.
MODUL 4: PRIKAZNO OGLAŠEVANJE (Google Display) – 2 uri
Primernost uporabe prikaznega oglaševanja, definiranje možnosti oglaševanja, doseganje ciljnega občinstva, oblikovanje vsebine, spremljanje rezultatov in optimizacija, postavljanje oglaševalske kampanje.
MODUL 5: VIDEO OGLAŠEVANJE (YouTube) – 2 uri
Primernost uporabe video oglaševanja, definiranje možnosti oglaševanja, doseganje ciljnega občinstva, oblikovanje vsebine, spremljanje rezultatov in optimizacija, postavljanje oglaševalske kampanje.
MODUL 6: OGLAŠEVANJE NA DRUŽBENIH OMREŽJIH (Facebook in Instagram, LinkedIn) – 8 ur
Primernost uporabe oglaševanja na družbenih omrežjih, orodja za oglaševanje na družbenih omrežjih, tipi kampanj in oglasov na družbenih omrežjih, omejitve, merjenje, remarketing, postavljanje oglaševalske kampanje.
MODUL 7: IZDELEK
Priprava praktičnega pisnega izdelka poteka ves čas izobraževanja. Namen modula je aplikacija pridobljenih znanj na konkretno ali hipotetično situacijo in pridobivanje izkušenj v uporabi prikazanih konceptov.
Tečaji za
Študente in dijake in osnovnošolce
Tečaji za
Neštudente
Tečaji za
Poslovne stranke