Spletno mesto uporablja piškotke za pravilno delovanje spletne strani in izboljšanje vaših izkušenj. Več informacij najdete v Politiki o piškotkih .
Acess – osnovni tečaj
Zakaj se odločiti za tečaj Acess?
Access je orodje iz Microsoftove pisarne, ki je namenjeno delu z zbirkami podatkov. Dve pomembni področji uporabe sta: izdelava zbirke podatkov ter izdelava poizvedb in poročil.
Delo s programi za upravljanje zbirk podatkov je specifično, ker se pri tem srečamo s pojmi iz sistemske analize. Začnemo z opisom nekega poslovnega procesa in nato z modeliranjem pridemo do relacijskega podatkovnega modela. To je načrt naše zbirke podatkov.
Iz pravilno organizirane zbirke podatkov lahko potem s poizvedbami pridobimo potrebne informacije in rezultate izpišemo (primer: izdaja računa).
Program tečaja:
- pojem podatkovne zbirke;
- upravljanje podatkov;
- nastavitev delovnega okolja;
- vnos in filtriranje podatkov;
- sortiranje in prikazovanje podatkov;
- izdelava vnosne maske;
- izdelava tabel;
- izdelava poročil, računanje v poročilih;
- tiskanje poročil in nalepk;
- delo z datotekami;
- povezava z drugimi programi.
Po tečaju boste sposobni samostojno kreirati in uporabljati manjše zbirke podatkov.
Tečaji za
Študente in dijake in osnovnošolce
Tečaji za
Neštudente
Tečaji za
Poslovne stranke