Košarica tečajev
Domov Strokovni tečaji Acess – osnovni tečaj

Acess – osnovni tečaj

Zakaj se odločiti za tečaj Acess?

Access je orodje iz Microsoftove pisarne, ki je namenjeno delu z zbirkami podatkov. Dve pomembni področji uporabe sta: izdelava zbirke podatkov ter izdelava poizvedb in poročil.

Delo s programi za upravljanje zbirk podatkov je specifično, ker se pri tem srečamo s pojmi iz sistemske analize. Začnemo z opisom nekega poslovnega procesa in nato z modeliranjem pridemo do relacijskega podatkovnega modela. To je načrt naše zbirke podatkov.
Iz pravilno organizirane zbirke podatkov lahko potem s poizvedbami pridobimo potrebne informacije in rezultate izpišemo (primer: izdaja računa).

Program tečaja:

  • pojem podatkovne zbirke;
  • upravljanje podatkov;
  • nastavitev delovnega okolja;
  • vnos in filtriranje podatkov;
  • sortiranje in prikazovanje podatkov;
  • izdelava vnosne maske;
  • izdelava tabel;
  • izdelava poročil, računanje v poročilih;
  • tiskanje poročil in nalepk;
  • delo z datotekami;
  • povezava z drugimi programi.

Po tečaju boste sposobni samostojno kreirati in uporabljati manjše zbirke podatkov.

Tečaji za
Študente in dijake in osnovnošolce

že od 130€ naprej

Tečaji za
Neštudente

že od 152€ naprej

Tečaji za
Poslovne stranke

Pošljite povpraševanje

Tečaji v sklopu Access-a

Izberite vrsto tečaja

Acess – osnovni tečaj

Spletno mesto uporablja piškotke za pravilno delovanje spletne strani in izboljšanje vaših izkušenj. Več informacij najdete v Politiki o piškotkih .