Access je orodje iz Microsoftove pisarne, ki je namenjeno delu z zbirkami podatkov. Dve pomembni področji uporabe sta: izdelava zbirke podatkov ter izdelava poizvedb in poročil.
Delo s programi za upravljanje zbirk podatkov je specifično, ker se pri tem srečamo s pojmi iz sistemske analize. Začnemo z opisom nekega poslovnega procesa in nato z modeliranjem pridemo do relacijskega podatkovnega modela. To je načrt naše zbirke podatkov.
Iz pravilno organizirane zbirke podatkov lahko potem s poizvedbami pridobimo potrebne informacije in rezultate izpišemo (primer: izdaja računa).
Po tečaju boste sposobni samostojno kreirati in uporabljati manjše zbirke podatkov.
Predznanje:
Tečajniki naj bi že obvladali osnove okolja Windows, priporočeno je tudi osnovno znanje urejanja besedila.
Potek tečaja:
Tečaj obsega 18 ur. Poteka v obliki praktičnih delavnic, v sodobni računalniški učilnici, v skupini z največ 10 udeleženci. Pridružite se nam na Zavodu ŠOLT in se obogatite z novim znanjem!
Datum izvedbe tečaja se določi, ko se zbere zadostno število interesentov. Takrat vas o tem tudi obvestimo.