Upravljanje družbenih omrežij

Pričetek: Po dogovoru

NOVO V PONUDBI!

Program tečaja:

MODUL 1: MARKETING IN DRUŽBENA OMREŽJA – 3 ure

– Osnove marketinga (Opredelitev trženja, Izdelek/storitev, Trženjska strategija, Trženjski splet, Kupci in nakupno odločanje, Dejavniki odločanja, Pozicioniranje, Odnosi s kupci, Izdelek, celotna korist in ravni izdelka/storitve, Blagovna znamka, Tržno komuniciranje in TK splet, Trženjski cilji in izvedba)

– Umestitev družbenih omrežij v podjetje in organizacijo (Razvoj in trenutna slika celotne krajine družbenih omrežij, Primernost posamezne platforme za določene trženjske cilje in aktivnosti, Potrebni pogoji za učinkovito umestitev družbenih omrežij v trženjske aktivnosti organizacije)

MODUL 2: PLATFORME DRUŽBENIH OMREŽIJ – 15 ur

Facebook, YouTube, Instagram, Linkedin, Twitter, TikTok

– Struktura in trendi uporabnikov

– Vsebine in formati

– Pravila in omejitve

– Vzpostavitev profila in taktike organske rasti

– Taktike povečevanja dosega – povezovanje, re-postanje, oglaševanje (s predpostavko relevantnih sledilcev, ne rasti za vsako ceno)

– Oglaševanje – možnosti, ciljanje, cilji in taktike

– Metrika in analitika – orodja, zanesljivost, uporaba in interpretacija

– Primeri dobre prakse za uresničevanje trženjskih ciljev

MODUL 3: STRATEGIJE IN IZVEDBA  – 3 ure

– Strategije in izvedba (Elementi strategije – notranje in zunanje okolje, trženjski cilji, razpoložljivi viri, Možne strategije (po platformah))

MODUL 4: ZAGOTAVLJANJE IN PRIPRAVA VSEBIN – 3 ure

– Copywriting, Osnove fotografije in videa za družbena omrežja (Story telling, Pravila dobre fotografije/videa/nagovora na splošno in na družbenih omrežjih, Produkcijski pripomočki in usmeritve)

MODUL 5: IZDELEK

Priprava praktičnega pisnega izdelka poteka ves čas izobraževanja. Namen modula je aplikacija pridobljenih znanj na konkretno ali hipotetično situacijo in pridobivanje izkušenj v uporabi prikazanih konceptov.

Pogoji:

Obvezna je osnovna računalniška pismenost.


Obvezna oprema:

Internetna povezava, računalnik, pametni mobilni telefon, slušalke, skodelica kave in dobra volja 


Tečaj lahko poravnate tudi s spletnim plačilom (možnost plačila do 4 obroke). Po opravljenem tečaju izpolnite kratko anketo o zadovoljstvu in prejmete certifikat o doseženi stopnji znanja.

Tečaj poteka večkrat tedensko po vnaprej določenem urniku (točen urnik objavljen spodaj) po dve ali tri šolske ure. Tečaj poteka online, prek spletne platforme ZOOM. Pred začetkom tečaja vas kontaktira predavateljica/predavatelj, ki vam poda nadaljnja navodila v zvezi z izvajanjem tečaja.

Cena za tečaj:

Za študente, dijake in osnovnošolce

Upravljanje družbenih omrežij

Cena za 24-urni tečaj: 220,00  170,00 
Za neštudente

Upravljanje družbenih omrežij

Cena za 24-urni tečaj: 220,00 

Termini in prijava:

Tečaj
Pričetek
Dan
Ura
Učilnica
Akcije
Vaš status
Prijava
Tečaj:
UDO
Termin:
Po dogovoru
Dan:
Jeseni 2022
Ura:
Učilnica:
Akcije:
Jeseni 2022
Status:
Izberite status
Dodaj v košarico:
Prijava

Želite prejemati naše novice?

Prijavite se na brezplačne e-novice in prejemali boste aktualne novice, zanimivosti, nasvete, ugodnosti in akcijske ponudbe.
info@zavod-solt.si +386 51 611 968