Program delavnice:
LinkedIn je poslovno omrežje, ki se uporablja za online mreženje. Skozi LinkedIn delavnico se bomo sprehodili v štirih korakih.
Sklop 1: Spoznamo se s poslovnim omrežjem LinkedIn – 4 šolske ure
Odkrijemo, zakaj ga potrebujemo, kdaj nam koristi, kaj lahko pove o nas in kaj lahko prek LinkedIna mi izvemo o drugih. Naučimo se hitrih osnov uporabe in se spoznamo z njegovimi lastnostmi. Spoznali bomo, zakaj je to omrežje tako posebno in hkrati tako pomembno.
Sklop 2: Pripravimo svoj LinkedIn profil – 3 šolske ure
Izpolnili bomo polja z informacijami o sebi in začeli z gradnjo mreže na LinkedInu. Pogovorili se bomo, kako se povezujemo z drugimi ter s kom se povezujem. Z dobro pripravljenim LinkedIN profilom si lahko izboljšamo zaposlitvene možnosti.
Sklop 3: Priprava pisanja objav na LinkedIn – 2 šolski uri
Profil imam; kaj pa sedaj? Pogovorili se bomo o pisanju objav na LinkedIn; kako se odzovemo na druge vsebine ter kako pripravimo lastne. Stil komuniciranja in seveda vsebina sta na LinkedInu še kako pomembna! Pripravili bomo prvo vsebino, ki jo lahko (po želji) tudi takoj objavimo.
Sklop 4: Osnove algoritma LinkedIn profila – 1 šolska ura
V zadnjem delu se bomo sprehodili čez osnove algoritma tega profila, si pogledali, kako lahko naše objave načrtujemo. Čas bomo imeli še za konkretna vprašanja udeležencev.
Termini: 20. maj in 1x mesečno v juniju, juliju, avgustu in septembru 2023.
Dan: sobota, od 8:30 do 16:00 v učilnici na Vojkovi 63 v Ljubljani (10 šolskih ur).
Cilj delavnice:
Oblike in metode dela delavnice:
Delo poteka v obliki delavnice, ki temelji na sprotnem delu tečajnikov. Priprava praktičnega pisnega izdelka poteka ves čas izobraževanja. Vzdušje je interaktivno in sproščeno, odprto za vprašanja in informacije. Skupina obsega od 5 do 10 udeležencev. Delavnica traja 10 šolskih ur.
Kdo se udeležuje LinkedIn delavnice?
Tisti, ki želite odpreti svoj profil, objavljati svojo vsebino, slediti in deliti objave na tem profesionalnem mediju za povezovanje v poslovnih svetu, ki ima več 540 milijonom uporabnikov.
Tisti, ki boste šele vstopili v poslovne vode ali ste začetniki v poslovnih vodah, ste iskalec prve ali novih zaposlitvenih priložnosti in podjetij, želite s fotografijami in videi krepiti prepoznavnost svoje blagovne znamke, graditi odnos s sledilci in drugi.